In het kort
Op 1 november 2013 opende audicien Horend Goed haar deuren in hartje Krommenie. Aftrap Communicatie hielp met het maken van een goede marketing- en communicatiestart: ik vertaalde de strategie in een pakkende propositie, ontwierp de huisstijl en vertaalde deze naar de verschillende marketingmiddelen.
Werkzaamheden
Grafisch ontwerp
Drukwerk
Tekstschrijven
Website-ontwikkeling
SEO & SEA
Samenwerkingen
Drukwerkdeal – Drukwerk
Antagonist – hosting
Over de merkbelofte
Na een intakegesprek met Sandra en Robert, de ondernemers achter de hoorspecialist, bedachten we op basis van het ondernemingsplan de merkbelofte: Horend Goed luistert beter. Met een hoortoestel luistert de klant namelijk niet alleen veel beter dan voorheen, Horend Goed luistert ook beter naar de klant. Horend Goed is specialist in de beste hoortoestellen die er op de markt zijn en daarmee onderscheidt het zich van de grote ketens als Beter Horen en Schoonenberg.
Over de marketingmiddelen
De huisstijl verwerkten we in het briefpapier, de enveloppen en in het visitekaartje. Op basis van Sandra en Robert’s wensen maakten we de website. De website speelt door het rustige ontwerp, de toegankelijke navigatie en de duidelijke typografie in op de wensen van de wat oudere doelgroep. Aan de overige middelen (onder meer folders en posters) wordt nog gewerkt.