Aftrap Communicatie

Arne Krijnsen

  • Home
  • Portfolio
  • Over
  • Tarieven
  • Blog
  • Contact
Je bent hier: Home / Onderhoudspakket

Onderhoudspakket

Laat je marketing professioneel onderhoudenNadat ondernemers hun communicatieve start hebben gemaakt en over een logo, huisstijl en website beschikken, blijft het vaak stil. Websiteteksten raken achterhaald, er wordt weinig nieuwe informatie (content) toegevoegd en sociale mediakanalen blijven onbenut. Begrijpelijk, want ondernemers hebben vaak geen tijd om hier regelmatig aandacht aan te besteden.

Toch is het belangrijk om een website actueel te houden en van rijke content te voorzien. Bezoekersaantallen zijn bij goed onderhouden websites  hoger omdat zoekmachines deze websites hoger indexeren. Met het Onderhoudspakket neemt Aftrap het onderhoud van de website en andere communicatiekanalen van je over, zodat jij meer tijd hebt om je met de kern van de zaak bezig te houden.

Wat kun je verwachten?

We gaan samen in gesprek over hoe je je communicatiekanalen tot nu toe hebt onderhouden. Op basis van de markt waarin je je bevindt, datgene wat je onderscheidt van anderen en jouw communicatievoorkeuren, maakt Aftrap een onderhoudsplan. Daarin staat beschreven wat je wanneer zou kunnen communiceren. Op basis van dit plan stelt Aftrap samen met jou communicatieboodschappen op die we met een bepaalde interval uitzetten via te bepalen kanalen. Over het bijhouden van reacties en het reageren op daarop maken we afspraken.

Met dit Onderhoudspakket ben je te allen tijde verzekerd van marketing- en communicatieadvies. Al jouw vragen over marketing, communicatie en PR beantwoord ik uitgebreid en snel.

Alles op een rij

  • Concreet onderhoudsplan.
  • Websitebeheer door Aftrap.
  • Al je nieuws op sociale media.
  • Verzekerd van communicatieadvies.
  • Altijd beschikbaar voor vragen.

Tijdelijke introductieprijs:     € 599,- per jaar, exclusief btw.

Bestel direct!

 

Van mijn blog

  • De fluisterwaterkoker
  • De sector, de marktleider en een bedrijfsreputatie
  • De klagende consument; negeren of reageren?
  • Aardappelmarketing
  • Beïnvloeden marktleiders reputaties van collega-merken?
  • Klantcontact: hoe wel en hoe niet?
  • Overtuigen met angstaanjagende beelden, werkt dat?
  • De paradox van het gepersonaliseerde internet
  • Is reputatiemanagement zinloos?
  • Wat moet er op je visitekaartje?
  • Het succes van de Triodos Bank
  • Aftrap: Calimeromarketing 3.0
  • Wat doe jij met al je ideeën?
  • Het einde van ons geheugen
  • Vijf criteria voor een goede website
  • Schema’s en tropen om in je oren te knopen
  • Ervaringen met Scoupy
  • Marketing bij buitengesloten consumenten
  • Waarom de jokkebrokken-advertentie van de NLE werkt
  • Webteksten: jij of u?
Arne

Kennismaken?

Stuur me even een berichtje. Ik leer je graag kennen.

Bericht sturen

Van Twitter

  • Je reageert vooral op lijden dat je met eigen ogen ziet. Zo simpel is het www.volkskrant.nl/ts-bfe0b9e3 via @volkskrant

    15 juli 2019 09:44

Artikelen van mijn hand

  • De fluisterwaterkoker
  • De sector, de marktleider en een bedrijfsreputatie
  • De klagende consument; negeren of reageren?

Based in Utrecht

Celebesstraat 40 bis
3531 KD Utrecht
06 15 25 33 62

  • Facebook
  • LinkedIn