Aftrap Communicatie

Arne Krijnsen

  • Home
  • Portfolio
  • Over
  • Tarieven
  • Blog
  • Contact
Je bent hier: Home / Analysepakket

Analysepakket

Marketingplan voor ondernemersOm als ondernemer succesvol te zijn, moet je goed nadenken over je product, plaats, prijs en promotie. Ondernemers hebben echter niet altijd de tijd om hier uitgebreid bij stil te staan. Met het Analysepakket vult Aftrap jouw kennis op deze punten aan.

Een concreet marketingplan, gebaseerd op onderzoek en analyse, geeft je een voorsprong op je concurrenten. Daarnaast is de rapportage die het Analysepakket oplevert de ideale basis voor het creëren van een visuele identiteit.

Wat kun je verwachten?

We beginnen met een intake waarin we uitgebreid in gesprek gaan over jouw bedrijf en datgene wat je aanbiedt. Vervolgens gaat Aftrap daarmee aan de slag. Aftrapt zoekt informatie over de kansen en bedreigingen die in jouw sector liggen en bekijk op welke manier je je kunt onderscheiden van je concurrenten. Dit alles beschrijft Aftrap in een heldere rapportage, die vervolgens mondeling aan je wordt toegelicht. Met inzichten die het Analysepakket oplevert kun je zelf aan de slag, maar wellicht liggen er ook kansen voor een voor verdere samenwerking.

Alles op een rij

  • Uitgebreide intake.
  • Onderzoek naar de vier p’s met speciale aandacht voor je doelgroep.
  • Een goed doordacht marketingplan met informatie over hoe je jouw doelgroep kunt bereiken.
  • Alles gepresenteerd in een overzichtelijke rapportage.

Tijdelijke introductieprijs:    € 499,- exclusief btw.

Bestel direct!

 

Van mijn blog

  • De fluisterwaterkoker
  • De sector, de marktleider en een bedrijfsreputatie
  • De klagende consument; negeren of reageren?
  • Aardappelmarketing
  • Beïnvloeden marktleiders reputaties van collega-merken?
  • Klantcontact: hoe wel en hoe niet?
  • Overtuigen met angstaanjagende beelden, werkt dat?
  • De paradox van het gepersonaliseerde internet
  • Is reputatiemanagement zinloos?
  • Wat moet er op je visitekaartje?
  • Het succes van de Triodos Bank
  • Aftrap: Calimeromarketing 3.0
  • Wat doe jij met al je ideeën?
  • Het einde van ons geheugen
  • Vijf criteria voor een goede website
  • Schema’s en tropen om in je oren te knopen
  • Ervaringen met Scoupy
  • Marketing bij buitengesloten consumenten
  • Waarom de jokkebrokken-advertentie van de NLE werkt
  • Webteksten: jij of u?
Arne

Kennismaken?

Stuur me even een berichtje. Ik leer je graag kennen.

Bericht sturen

Van Twitter

  • Je reageert vooral op lijden dat je met eigen ogen ziet. Zo simpel is het www.volkskrant.nl/ts-bfe0b9e3 via @volkskrant

    15 juli 2019 09:44

Artikelen van mijn hand

  • De fluisterwaterkoker
  • De sector, de marktleider en een bedrijfsreputatie
  • De klagende consument; negeren of reageren?

Based in Utrecht

Celebesstraat 40 bis
3531 KD Utrecht
06 15 25 33 62

  • Facebook
  • LinkedIn